اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

لیگ برتر فوتبال| سپاسی در اندیشه شکست ذوب‌آهن

تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور برابر ذوب آهن اصفهان به میدان می‌رود.

لیگ برتر فوتبال| سپاسی در اندیشه شکست ذوب‌آهن

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور دوشنبه ۱۳ دی ماه برابر ذوب آهن اصفهان به میدان می رود.

فجری ها در حالی رویاروی حریف اصفهانی خود قرار می گیرند که در هفته گذشته به تساوی بدون گل برابر تیم هوادار رضایت دادند. تیم ذوب آهن نیز در دیدار گذشته خود رویاروی تیم تراکتور قرار گرفت و موفق شد با یک گل به پیروزی برسد.

شاگردان کلانتری که لیگ برتر را به خوبی آغاز کردند در هفته های گذشته نتایج دلچسبی را کسب نکرده و جایگاه شان از میانه به انتهای جدول نزول پیدا کرده است.

طلایی پوشان شیراز اگرچه محکوم به شکست حریف سرسخت خود در بازی فردا هستند اما تیم ذوب آهن نیز برای سر و سامان بخشیدن به وضعیت خود در جدول نیازمند سه امتیاز بازی فردا است.

فجری ها در صورت پیروزی در بازی فردا و عدم نتیجه گیری دیگر حریفان امکان صعود تا رده نهم جدول را دارند اما شکست در این دیدار و پیروزی تیم نفت مسجد سلیمان، سقوط تیم سپاسی به رده 15 جدول را حتمی می کند.

تیم سپاسی از ۱۲ بازی خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال ۲ برد، پنج تساوی و پنج شکست دارد؛ این تیم با پنج گل زده و ۹ گل خورده و تفاضل گل منفی چهار ۱۱ امتیازه است و جایگاه چهاردهم جدول را در اختیار دارد.

ذوب آهنی ها نیز با چهار برد، ۲ تساوی و ۶ باخت و کسب ۱۴ امتیاز در جایگاه دهم جدول مسابقات قرار دارند.

دیدار فجر شهید سپاسی شیراز و ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه دوشنبه ۱۳ دی ماه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار می شود.

انتهای پیام/م/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول